Service som drivkraft

”Var kunden tilfreds?” Det spørgsmål skrev grundlægger Tom Madsen på en dymo, som han satte på instrumentbrættet i sin servicebil, da han etablerede Nortec i 1988. Og hermed formulerede han filosofien for virksomheden. Siden er Nortec vokset, og vi har løbede udvidet vores forretningsområder.

Virksomheden er blevet omdannet til aktieselskab og ved et generationsskifte i 2012, tiltrådte Toms søn Michael Sand som ny administrerende direktør. Tom forsatte selv i en central rolle som udviklingschef. I 2000 nåede vi en milepæl i Nortecs historie, da vi introducerede vores eget betalingssystem, og et fuldt dækkende program af vaskerimaskiner i eget design med miljøvenlige programmer.

Kunderne var begejstrede og tre år efter førte succesen til, at Nortec blev udnævnt til Gazelle-virksomhed af Børsen. Vi stiller stadig os selv spørgsmålet om kundens tilfredshed. Sådan har vi med service som drivkraft indfriet vores mål om at blive Danmarks førende totalleverandører af professionelle vaskeriløsninger. Og Nortec er fortsat en virksomhed i vækst.

"Da jeg startede virksomheden i 1988, satte jeg en dymo på instrumentbrættet i min service bil med teksten ”Var kunden tilfreds?” Det blev en grundsten i Nortec og udgør stadig vores enkle, men kompromisløse tilgang til kundeservice."

- TOM STEVE MADSEN
stifter & medejer, Nortec®