NORTEC 
SERVICE

Hurtig, grundig & effektiv service udført af Nortecs egne serviceteknikere

HAR DU BRUG FOR
EN SERVICETEKNIKER?

EGNE SERVICETEKNIKERE

SERVICE ER EN AF
VORES SPIDSKOMPETENCER

Hos Nortec er vi stolte af at have vores egen stab af erfarne serviceteknikere, som hver dag leverer tårnhøjt serviceniveau, og dermed sikrer stabil drift i vaskerierne rundt om i landet. 

Hvorfor skal du bruge os?

Vi lægger vægt på at vores maskiner lever så længe, som muligt så du som kunde får mest muligt ud af vores produkter. Derfor er vores maskiner bygget efter et bæredygtighedsprincip med højkvalitetsmaterialer, som støbejern og rustfrit stål. Desuden er alle vores maskiner designet, så vi nemt kan vedligeholde og servicere dem. Vi synes nemlig at det er vigtigt, at værne om de ressourcer vi har til rådighed, for at passe på vores miljø og natur.

Pålidelige serviceteknikere

Som kunde hos Nortec kan du altid regne med at have en servicetekniker lige i nærheden, da vi har sørget for at fordele dem strategisk i hele landet.

Danmarkskort
Nødåbning
Nødåbning

 

Nødåbning

Er uheldet ude og dit vasketøj låst inde i vaskemaskinen? Her finder du en række videoguides, der viser dig, hvordan du hurtigt får dit vasketøj ud af maskinen.

Fejlkoder
Fejlkoder

 

Fejlkoder

Find forklaringen på fejlkoden - hent oversigten her:

Fjernsupport
Fjernsupport

 

Fjernsupport

Har du en serviceaftale, og ønsker du hjælp via Fjernsupport? Download dette program – så sidder vi klar til at hjælpe dig online.

Nortec Kundeservice

Er du vaskeribruger?

Så kan du få hjælp her. I vores kundecenter finder du bl.a. brugerguides til vores betalings- og reservationssystemer, du kan se, hvordan du bliver oprettet som bruger i dit vaskeri, du læse vores FAQ med de oftest stillede spørgsmål og meget mere.

 

Gå til kundeservice          Gå til FAQ

TotalService+ billede
TotalService+ billede

BYD VELKOMMEN TIL

TOTALSERVICE+
 

Totalserviceaftalen er en effektiv sikring mod ubehagelige overraskelser på budgettet. Med en totalserviceaftale lægges indholdet af eftersynsaftalen sammen med fuld service ud over eftersynene – inklusiv reservedele. Der betales et årligt beløb, og herefter foregår al service, eftersyn og vedligeholdelse – uden at du ser en faktura.

SERVICEAFTALENS

FREMHÆVEDE PUNKTER

 

Akutservice

  • Teknikeren kommer til vaskeriet som næste opgave af kritisk nedbrud (indenfor normal arbejdstid)

 

Udvidet dækning+

  • Dækker fremmedlegemer i produktet
  • Dækker tilkalkning
  • Dækker hærværk
  • Dækker fejlbetjening
  • Dækker fejludkald

 

Udskiftningsgaranti

  • Gælder produkter under 10 år
  • Såfremt reparationen på eksisterende produkt ikke er muligt/rentabelt, dækkes udskiftningen af et nyt tilsvarende produkt

Fremhævede features ved serviceaftale billede
Fremhævede features ved serviceaftale billede

Grundlagt på god service
– drevet af tilfredse kunder

Da Nortec blev grundlagt i 1988 var vores kerneydelse service til professionelle vaskerier. Sådan er det fortsat – det har blot udviklet sig, så vi i dag er en af markedets førende udbydere.

Med afsæt i vores erfaring og den teknologiske udvikling tilbyder vi i dag branchens sandsynligvis bedste serviceløsninger og – i al beskedenhed – flotteste vaskerier.

Den position arbejder vi løbende på at fastholde. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til dit Nortec vaskeri. For vi måler stadig vores succes på kundernes tilfredshed!

”Var kunden tilfreds?” Det spørgsmål skrev grundlægger Tom Steve Madsen på en dymo, som han satte på instrumentbrættet i sin servicebil i 1988. Hermed formulerede han filosofien for virksomheden.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Ring til mig eller udfyld felterne - så kontakter vi dig.